30 januari 2013

NYX strul


Är sjuk och är hemma från skolan för andra dagen idag, men hoppas på att kunna gå dit imorgon.
Inte nog med att jag är sjuk så har jag världens otur med. Skulle beställa lite NYX grejer men pgr av
 hemsidan och kanske inte tillräcklig uppmärksamhet ifrån min sida så fick jag helt plötsligt min order dubbel.
 Så kommer så småningom att få hem två paket innehållande likadana NYX grejer. Det hade inte gjort så 
mycket om det inte vore för att frakten låg på 14$ eftersom att grejerna är rätt billiga annars, inte roligt. :( 
Försöker få tag i de som äger hemsidan och se om de kan ta bort den ena ordern (men det verkar omöjligt just nu).
 Annars får jag väl sälja vidare grejerna på tradera eller något. Så om någon eventuellt är intresserad av NYX läppstift, 
glitter eyeliner, rouge & glitter gel så säg gärna till. Det som gör det ännu värre är att eftersom att jag inte bor i USA kan 
jag inte heller skicka tillbaka ordern, men jaja. Tur iaf att det inte gällde allt för höga summor. 
Får se det positivt antar jag, kommer inte behöva köpa NYX mer iaf, haha. 


1 kommentar:

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D