15 februari 2013

2012 del. 2 jul-dec


Juli, kattungarna började växa och busa ordentligt. vackert väder,
gick upp tidigt för att fotografera daggen på ängen. August började sin semester!


Agustui, har bara fotograferat en endaste dag med kameran i Augusti och det var 
dagen då min "Bad to the bone" tröja kom. (överlycklig) Jag och August åkte upp till
hans släktingar i bohuslän där hans pappa kommer ifrån. August började jobba igen och
jag började skolan, och jag kände med en gång att jag valt rätt och allt var super roligt! :D


September, Fotograferade i blomsteraffären och mycket i trädgården. 
Hösten började komma och löven färgades gula & röda. Jag hoppades på frost varje natt
för att få starka färger på löven.


Oktober, höst, höst höst & regn. Gick och fotograferade på en jättestor 
mosse som ligger nära, baby följde med. Köpte Nicki Minaj parfym (love it).
Mycket tända ljus för att glömma rusket utanför fönstret. Höstlov.


November, ja som ni ser, inte en enda bild. Har inte tagit en enda bild med kameran den här
månaden. Rätt så tråkig månad, regn, regn & regn. 2 år sedan mormor gick bort. sorg månad.


December, älskade december. Jul, jul & mys! Fick en super fin skjorta utav August. 
Var på väla, fick mus guldiga glitter eyeliner av baby. Inhandlade fina jul & vinterblommor
som prydde alla fönster. Satte upp alla tomtar och ljusstakar, spelade hockey. Firade jul med August & min familj.
Nyår firade vi själva och såg tillbaka på 2012, vårat första år, 2012 som bara var vårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D