10 februari 2013

Lycklig


Jag på min födelsedag!


Söta krukor & blommor i köksfönstret.


I förrgår (8/2-13) var det som sagt min födelsedag och jag firade den med släkt och familj hos mamma och pappa som vanligt. :) fick fina presenter och åt gott! I går kväll (9/2-13) var mina och August föräldrar här på middag. Så jäkla trevligt! Vi har haft så mysigt och roligt! Kunde nog inte blivit mer lyckat må jag säga. Har nog heller aldrig haft så mycket snittblommor i mitt hem på en och samma gång som jag har nu! Både som jag fått i förrgår och igår, plus att jag köpt tulpaner själv med. Men det är så härligt med vackra blommor och buketter överallt. Nu ska jag och hjärtat sova så att vi orkar med en söndag med. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D