01 februari 2013

Tillbakablick 2012, Jan - Jun




Januari, kallt, snöigt & underbart! :D Pappa fyllde 44. Minns inte så mycket vad jag sysslade med,
var arbetslös och spenderade dagarna hemma. Drack mycket te och
gosade med katterna, eller var ute hos mina föräldrar.


Februari, Jäkligt kallt. Hälsade på Jennifer, vi fotade, myste var i GBG 2 gånger, Ikea samt inne i stan.
 mitt körkort fyllde 1 år, jag fyllde 20 år. Fick objektivet som jag suktat efter så länge av mamma & pappa.


Mars, flyttade ifrån Halmstad och mitt liv där tillbaka till mamma & pappa. Träffade och blev tillsammans 
med min fina August! < 3 Bakade cupcakes, syster fick kaninungar, våren började komma & jag var lycklig och kär.


April, ännu mera vår. Syster fyllde 18. Fotade henne när hon red och även en hel del smink.
Minns inte så mycket av april heller. Hittade min blivande utbildning som jag går idag!


Maj, värmen kom! Mycket natur fotografering. Mamma fyllde 43. Vi fick kattungar, hela 12st.
 Bakade blå cupakes, njöt av värmen och sökte även in till möbeltapetserar utbildningen
som jag går nu. Maj var bra, mycket bra!


Juni, här är vår lilla Jason knappt en månad gammal, den lilla busen!
Juni var en varm månad men sommaren bjöd också på mycket regn, tyvärr. :( Baby fyllde 21.
Inte mycket fotograferat i Juni märkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D