22 februari 2013

Växjö shopping del 4.

Så här är det sista som jag köpte i Växjö. Hemskt vad många skor hon köpte tänker ni, men på 
skopunkten så är det så att om man köper tre par skor så får man det billigaste paret gratis så jag
och Thea köpte tillsammans 6 par skor. (Jag 4 & hon 2.) Så nu vet ni varför. ;)


 De här skorna har jag velat ha super länge, finns på H&M för samma pris med,
men fanns aldrig i min storlek när jag skulle köpa dem så nu passade jag på. ;) 99 kr.


Världens sötaste. ^-^ 99 kr.


Lila/blå lite tyngre och kraftigare modell än de ovan men samma princip. 149 kr.


Jättesköna "träningsskor" i den där färgen som jag blivit besatt av! ;) 149 kr.


Sist men inte minst så är det här vad jag hittade på ur & penn, de sålde ut "alla" sina smycken för 
20 kr styck så allt på bilden kostade 20 kr. :) Rosörhängena tänkte jag göra om och typ limma fast på ett par pluggar 
på något sätt då det inte är så snyggt att ha större örhängen annanstans i örat än längst ner där jag då har mina töjningar. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D