30 april 2013

Stockholm

I helgen var vi i Stockholm för att fira min faster som fyllde 50.
Tyvärr blev det inte lika lyckat som vi hade hoppats på, då jag blev sjuk, och August mådde
inte heller så bra. Vi körde tidigt lördag morgon, när vi kom fram stack jag & baby till stan för 
lite shopping och så. Min fasters fest började vid 4 så vi var med och käkade och
 sedan fick vi faktiskt slänga in handduken, tyvärr för att gå och lägga oss vid 7. :( Dagen efter 
mådde baby bättre men inte jag tyvärr. Men vi spenderade ändå några timmar på stan för att äta 
och shoppa lite innan vi åkte hem igen. Hade en fin helg trotts att jag blev sjuk.

Tidig lördags morgon på väg upp. Jag & August åkte med Farmor och farfar.
På vägen upp började farfar köra till Linköping sen körde jag resten.

Jag & baby innan festen, mår verkligen inte så bra som det ser ut. Festen började 16.00.

Här ligger vi sen bara 3 timmar senare. Jag sjuk och August mådde inte bra heller men han blev bättre dagen efter.

Söndag eftermiddag och på väg hem igen. August mådde som sagt mycket bättre så han & farfar körde
hem. Jag blev dock inte mycket bättre och är fortfarande sjuk. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D