25 oktober 2009

Weekend

Heii,













[Gammal bild på mig i Tvååker]








Albin ligger i sängen och jag sitter i soffan och skriver,
i hans rum hos hans mamma. Vi kom hit i fredags
och idag är de söndag. Men jag ska börja att berätta ifrån
Torsdag.



Torsdag:

Halloween på skolan!
Det var roligt! jag, Albin och Nancy umgicks
på kvällen, vi var där inte så länge dock.
Vi var mest i studion och tog bilder med.
Det var roligt och på måndag vecka 45 så kommer
de bilder ifrån Halloween kvällen. Jag och Albin var vampyrer
och Nancy var pierrot clown. Vi var så fina alla 3.
Men som sagt ni får se näst nästa måndag.


Fredag:

Idag stannade jag hemma ifrån skolan för att jag inte
mådde ås bra, så jag stannade hemma och städade,
dammsugade, diskade och lite så. När Albin kom
hem ifrån skolan så gick vi till stan och handlade
födelsedags present till Albins mamma för hon fyller
år på måndag. Vi köpte bakform i silikon som var formade
som rosor och en randig tvål formad som ett hjärta.
Vi köpte även ett fint kort med en groda på som hade
en tårta som hatt. Jätte sött kort. Sedan gick vi till
stationen och åkte till Tvååker, till Albins mamma.
Vi gjorde inte så mycket, kollade mest på TV faktiskt.

Lördag:

Idag gjorde vi inte så mycket heller faktiskt.
Kollade nog på TV ungefär hela dagen.
Åt middag, gick en sväng till ICA med.
Köpte lite godis och dricka, sen kollade vi mer på TV.
Mamma ringde mig med och berättade att de
kommit fram till Faster Susanne i Stockholm
och att resan gått bra osv.

Söndag:

Dagen började med Frukost, en timme senare än
vanligt eftersom att man skulle vrida tillbaka klockan
en timme inatt. Vi kollade på TV, sen duschade vi.
Spelade lite TV spel och ungefär vid 16.00 så gick vi till
Albins pappa för att äta med dem. Vi
(Jag, Albin, Oscar, Albins pappa och Marie) åt tacos
det var trevligt och gott. Vi pratade en stund efter maten
med och kollade på filmen "Klassfesten". En svensk film
som jag sätt förr, den är helt sjuk. När filmen var slut
så skjutsade Albins pappa oss till Albins mamma igen.
När vi kom hem tog vi kaffe och te och kollade på TV
med Albins mamma och Stefan, vi såg "Ensam mamma söker"
och "Vem kan slå Filip och Fredrik". Nu är vi i Albins rum
och Albin kollar på Poirot. Han är allt bra lustig den polisen.

Imorgon blir det att fira Albins mamma, hoppas
hon gillar våra presenter.


Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D