28 november 2009

Candy

Heii,












Dö jävla röv hora.

Gjort klart en av tre uppgifter som ska vara klara tills måndag, idag.
Har två stycken kvar att göra tills imorgon.
Är nervös inför engelska presentationen, kommer dö.
Hoppas jag inte behöver göra imorgon utan nästa gång.

Idag var mamma, Thea och Aron här. Vi handlade på Biltema, Jula,
lekia och City Gross, sen fikade vi hos min moster.
Vi köpte lite flytt lådor till mig och Albin och lite lördags godis.
Lagade tacos idag, själv.

Just nu har Jesper satt på Kungpow enter the fist, en av mina
favorit filmer när jag var liten. Nu skrattar jag inte ens, ehe.

Har mycket skolarbete just nu, nästa vecka är det engelska
och foto som ska göras och historia frågor på fredag.


Sen har jag även svenska, mer foto och MDK som ska vara klart
innan jullovet, det blir nog bra. Bara engelska som
stressar mig så, hoppas jag hinner klart med allt imorgon.
Inte så svåra att göra speciellt inte text uppgiften.
Men den muntliga blir jobbig (ÅNGEST).

Orkar faktiskt inte skriva mer.



Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D