02 november 2009

Pain

Heii,























Ligger i sängen och pratar med Albin som sitter och spelar.
Hittade nyss en deckare jag skulle lämnat in i skolan för
två år sen men som aldrig blev klar. Två år sen, alltså
när jag gick i 9:an. HAHA, fick VG i betyg ändå så.

Jag hann inte skriva klart min deckare för att jag
skrev så mycket, jag skrev så utförligt så om jag
skulle skrivit klart den skulle de fan blivit en hel bok.

Skrev en lista innan på alla uppgifter jag har i skolan
kvar att göra, 4 saker denna veckan. 2 st MDK uppgifter
och 2 Historia saker. Ska halv göra en MDK uppgift idag.
Jag ska skicka ett mail i alla fall. Ska nog börja på den
andra MDK uppgiften med, får se.

Känns som att du är rädd för att vara ifrån mig ibland.
Vill att du ska kunna göra saker på din egen hand,
utan att jag ska behöva vara med hela tiden. Du är stor
nog att klara det, du är modig nog. Så himla farligt är de inte.
Jag vet att du skulle klara det fin fint, skönt att vara
ifrån varandra lite med så att man får känna den känslan
att man längtar efter varandra och saknar varandra.
Jag älskar dig så mycket, därför vill jag alltid ditt bästa. <3


Auf Wiedersehen!

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig sötnos, jag vet att det kan vara bra att vara ifrån varandra ibland, men det är inget jag tycker om. Evigt din, kyss. <33

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D