16 december 2009

Snö!

Heii,

















Sista riktiga skoldagen idag,
som tur är, är det en foto dag. :D
Jag är klar med allt, vi har satt upp alla reklam foton
så att folk kan se och jämföra. I eftermiddag blir det fika med
kladdkaka antagligen, sen slutar vi klockan 13.00.
Nice, efter skolan blir det stan en stund. Ska jag snacka med
våran nuvarande hyresvärd i eftermiddag med, får se när
hon ringer. Min doktor ringde mamma innan och sa att
allt såg bra ut på alla mina prover. Nu är det bara ett test kvar
som är i lund så de tar lite längre tid. Det är för laktos.
Hoppas verkligen det inte är de för då dör jag. Fast jag tror helt
ärligt inte att det är det alls. Men om inget av proverna visar
något, vad kan de då vara som gör min mage uppsvälld. :S

Imorgon är det julavslutning, skönt. På fredag beger jag mig
hem till Smålands skogar igen, där jag hör hemma. <3>


Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D