02 februari 2010

Blogger?

Hej,

Nu är klockan 7.25, 7.45 ska jag börja klä på mig
ytterkläderna och strax därefter bege mig bort mot buss stationen.
För ännu en "underbar" och lång dag i skolan.





Igår försökte jag fixa lite med designen på min blogg.
Går inte så bra då man typ inte kan ändra något
på blogger, därför funderar jag på om man ska byta
till blogg.se ? De vet jag att man kan pyssla med i
massor med typ allt. Både bakgrund och header,
färger och allt hur man vill. Om man nu då
skaffar en blogg där, ska man då kopiera över alla
inläggen här ifrån eller ska man låta denna bara vara
kvar så man kan läsa här om man vill? hmm. Någon
som har förslag? Får se hur det blir med det iaf.

Idag kommer Albins mamma och hälsar på, kul.
Hoppas Albin diskar lite innan hon kommer, ehe.
Aja, inte lika mkt ångest idag fast alla tankar om hur
man ska göra osv finns kvar i mitt lilla huvud. Bläh.

Nu får jag avsluta, ha en bra dag.


Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D