13 mars 2010

Hunt

Var inne i stan för ett tag sen och försökte hitta
ett par snygga skor till Albin, hittade några.
Ack så ska alla vara så dyra. Får se vilka han
köper sen, gick runt i lite affärer och kollade
på allt onödigt man vill ha. Nu sitter jag i soffan,
lyssnar på lite blandad musik, underbart. :)
Inte planerat något speciellt idag, ska vara
hemma och bara ta de lugnt.

Igår var jag och Albin hos moster Lena
och kusin David, Hjälpte moster med hennes
dator. Vi fikade med och kollade på postkods-
miljonären. sedan gick vi med henne till Nyhems
Hemköp och där hämtade jag ut mitt paket som
hade kommit. så här såg de ut. :D









och inuti fanns denna som jag köpt på tradera.












Paris Hiltons parfym Cancan, den är underbar
men kostar förmögenhet i affären så köpte
den billigt på tradera. Jag gillar inte Paris,
men denna parfymen doftar så fantastiskt
att jag skiter i att de är hon som "gjort" den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D