25 april 2010

Slut

Ja, nu är helgen olyckligtvis snart slut.
Jag och mamma kom nyss hem från
petersburg, där vi lämnat Albin
som åkte hem till vår lägenhet igen,
då det råkar vara skola imorgon igen.
Själv ska jag tillbringa tre dagar
till i Ljungby med praktik, nu ska
jag vara på ambulansen. Som sagt ska
bli kul och mycket spännande.

Helgen har varit bra i övrigt, igår firade
vi Thea med lite kalas. Vi fikade och så.

Thea fick den röda pacman sparbössan
från lagerhaus utav mig och Albin i födelsedags-
present. Hon blev glad för den och förvarade
senare alla sina födelsedags pengar där i.
I hopp om att spara ihop tillräckligt till en hund.

Har varit en mysig helg med älskling och jag
kommer sakna honom nu när han åkt hem.
Hoppas han överlever tills jag kommer hem
nästa helg. Det ska nog inte vara några problem.

Har även en annan glad nyhet att Albins mamma
hittat mina borttappade solglasögon hemma
hos dem. Blev jätte glad så nu slipper jag köpa nya. :D
Hon ska ta med dem på torsdag när hon
ska hälsa på Albin. Så nu slipper jag gå runt med
solen i ögonen hela tiden. JIPPY!












Nu ska jag ut i det underbart fina vädret,
ha en fortsatt trevlig söndag.

Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D