18 september 2010

Frågor

Fick en kommentar på ett tidigare inlägg,
dock från en anonym så jag tänkte att om jag
svarar i ett inlägg så lär den se det och andra
som kanske med undrar. :)

Kommentaren var:

"Vad använder du för lösögonfransar?
Använder du de en gång eller flera gånger eller vad är det för slags?
Tips på några bra eller kanske t.o.m. billiga? :D
Jag ääääälskar din sminkning & du är otroligt söt hela du!!"


Svar:

Tack så mycket för dina fina komplimanger. Gör mig jätte glad. :)
Jag använder lösögonfransar som jag har köpt på tradera.
Köpte 10 par för ca 100kr (väldigt billigt).

De här använder jag:
http://www.tradera.com/ASK-med-10-Par-LOS-OGON-FRANSAR-Nr-035-SUPER-PRIS--auktion_341501_117319591



Det är exakt samma lösögonfransar som jag har och
samma pris klass. De är super bra och SUPER billiga!
Om du köper fransar i en affär är de mycket dyrare,
ett par kostar ca 50-70 kr. Jag rekommenderar tradera.
Använd dock inte limmet som följer med.
Köp ett bra lim isället. Jag använder ett lim som är genomskinligt
(finns även svart) från make up store. Jätte bra! Kostar 85kr.


Jag använder samma lösögonfrans par många
gånger om. När de blir för tjockt med lim på dem
drar jag bara bort allt lim.

Fler frågor? bara att kommentera! :)





Här är
en bild
på mina
fransar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D