20 september 2010

Har tyvärr inga vidare roliga bilder att visa idag.
Hinner inte göra något med de bilder jag har heller
eller skriva särskilt mycket för den delen.

Har två rätt stora arbeten att lämna in morgon,
så jag måste jobba med dem idag.
Äta ska också hinnas med. Ska tvinga hit min fina
Albin att sätta sig bredvid mig och värma mig samt
att hjälpa mig med arbetena. Han är så gosig att ha bredvid sig.

Min lille buskatt är inte heller här just nu, han
kommer inte förrens imorgon. Blev för mycket att bära om
jag skulle haft med honom på bussen i morse.
Så han kommer med min moster imorgon. ^^
annars är han också bra att ha bredvid sig, han är alltid
varm ock go. :)

Jag är också glad över att jag kom igång på engelska
arbetet idag på lektionen. Har svårt att ta tag i engelska
arbete hemma nämligen. Har dock ett gammal arbete
som jag måste ta igen, någon gång. På något lov kanske.
Brukar dock alltid säga så, och som alla vet så blir de
aldrig så heller, tyvärr.























Bjuder på en bild från i sommras.

Nä nu får jag nog börja. Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D