31 oktober 2010

Halloween bilder!

Hejsan!

Är hos Albins mamma nu, vi var i Danmark/Helsingborg från
fredag till lördag för att fira Albins mamma som fyllde år
i veckan. Har varit en mycket trevlig helg, och vi hade roligt och åt gott.

Hittade lite bilder ifrån Halloween kvällen på skolan
som Mira i min klass fotograferat. Har fortfarande inte bilderna
ifårn studion så ni får nöja er med dessa sålänge. ^^

OBS Alla bilder tillhör Mira Hedvall!

Leter after en nyckel i äckelpäckel.











Jag med Hitler och Eva aka Julia & Annie














Me as a dead pirate.































Carrie aka Danielle & Jag






















Malin, Jag och hennes syster.











Jag och Mira


















Vårat bål.



















Mira & Jag





















Jag på loftet.

















En del av skolan.

















 Carrie aka Danielle & Jag




















































Vi gick till Netto åt ngr ettor och köpte cigg
till dem för att de inte är 18 helt enkelt. XD
Det var roligt att gå där utklädd. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D