28 oktober 2010

Halloween kväll!

Nu är jag tillbaka ifrån Halloween kvällen på skolan
som var lyckad och mycket rolig!
Vi åt godis, drack bål, gick tipps runda med aktiviteter
och frågor. Vi blev fotograferade i studion och hade
en underbar kväll. :D Bilder ifrån studion kommer senare
förmodligen efter lovet som jag har nästa vecka. :)

men tog lite egna bilder som jag kan visa:D:D
Just kan ju avslöja vad jag var med. ^^
Jag va......en.... död pirat. :D:D YAY!

Här kommer foton iaf!

Såret jag gjorde på min handled!
Min fina uppskurna hals, var svår att göra
då latexen vill rinna neråt så man kunde
inte hälla på som på handen tex.

Min klänning och du kan även se
min uppskurna hals.

Min klänning, dock hade jag ett midjebälte
med, och mitt svärd. :D

Sminket, svart och guld. Lila kinder med.
för att få den "döda" locken.

4 kommentarer:

  1. Jag antar att du har lösögonfransar här också och måste fråga: skulle du kunna videofilma hur du sätter dit dem? Hur du trycker dit dem liksom? :O

    SvaraRadera
  2. Yes jag har lösögonfransar. ^^
    Jo det skulle jag kunna göra. :)
    Nästa vecka skulle jag nog kunna det. :)

    SvaraRadera
  3. Man ska inte hälla på latex, utan pensla på^^

    SvaraRadera
  4. Jo jag vet jag använder själv en pensel när jag gör det. Men det är rinnigt därför kan man inte ta mkt när det är på halsen. :)

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D