28 oktober 2010

HAPPY!!

Fick världens finaste kommentar på mitt förra inlägg.
Den som vill läsa kan bara klicka sig in på kommentaren.
Dock fick jag det av "anonym" så kan inte skriva till
den personen personligen därför skriver jag det här:

Blev verkligen super glad av din kommentar,
jag bara kände glädjeruset bubbla upp i mig. Tack så mkt för
dina fina ord. :D Glad att du gillar min blogg och de jag skriver om.
Du skrev att du gillar mina "tips" osv. Det gör mig också
superglad för då känns det som att de är till någon nytta iaf. :D
Och det här säger jag till alla, om det är något som ni vill att
jag ska skriva eller tipsa om eller bara berätta så bara kommentera
and let me know. :D Tusen tack åter igen. Åh nu kommer
jag vara på super bra humör hela dagen. :D YAAAAY!!!





 Så här glad kommer
jag vara hela dagen!!!!







Dessutom så är det Halloween kvällen på skolan idag med.
Så idag kommer ni få se min fina "kostym". YAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D