12 december 2010

Allt på en gång

God för middag! :)

Är hos mor och far som jag har spenderat denna helgen hos.
Kom hit i torsdags, då gjorde vi inte så mycket. Kollade lite på TV.
Sedan i fredags åkte jag och mamma till Ingelstad för att hämta
hem Thea och Schako (häst). Vi bakade även ischoklad och chokladbollar
sedan på kvällen. Igår (lördag) åkte vi till Ullared. Hela familjen,
pappa hade inte varit där på typ flera år så han som typ alridg
åker med bestämde sig för att han också ville åka med.

Jag köpte massor med saker, en del julklappar blev det med.
Hittade julklappar till Albin, mamma, Thea och pappa.
Bara Aron som jag inte hittade något till, så får kola i stan i veckan.
Idag har vi bakat lussebullar och lite pepparkakor.

Vi ska snart åka och hälsa på Emma kusin som bor i Hylte nu mera.
Hon och David ( hennes kille) har flyttat in i ett hus så vi ska
åka och hälsa på för vi har inte varit där förut. Ska bli spännande.
Sedan blir det mer pepparkaksbak ikväll och senare i veckan.

Måste även plugga ikväll för imorgon har jag prov i engelska.
Sedan på tisdag ska jag ha boksamtal och lämna min bokanalys i svenska.
På onsdag ska man lämna in religionsarbetet med och så ska jag
försöka få ihop min hemsida, studiefrågor, en illustration och
ett blogg inlägg i graf med. Känns som det är jävligt mycket på tre
dagar då jag är ledig torsdag-fredag pga av begravningen.
Stressigt och jobbigt kommer det att bli, men det är bara att
ta sig i kragen och sätta igång med allt.

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D