14 december 2010

Kallt som fan

Haha, ja kallt är det verkligen, även här inne!
Fryser ihjäl! Har tagit på mig filt och Albins tröja.
Fryser ändå buhu! Idag har jag haft boksamtal
i skolan och lämnat in min bokanalys som jag fick MVG på. :)
Woho, då blir man alltid glad. Ska snart göra klart
min sista religions uppgift som ska in i morgon med
sen är det bara graf och engelska som jag har kvar arbeten i.
Det värsta är att det bara två lektioner kvar i graf.
Imorgon och på torsdag, dessutom är jag inte här på
torsdag för det är Mormors begravning då.

Så imorgon efter skolan åker jag och Albin till mamma
och pappa. Sen är det lov för oss. Ska verkligen bli skönt.
Behöver det otroligt mycket nu känner jag.
Att för ett tag bara få glömma bort allt som har med uppgifter
och stress att göra. Har dock liiiite arbete att göra under lovet.
En bok analys i engelska och en rapport i naturkunskap b
så det är inte så farlig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D