25 januari 2011

För evigt

Hej, hallå och a, ni fattar.















Idag har jag varit med min fina barndomsvän Bea
hela dagen. Vi åkte bussen hem till henne
när jag slutade skolan klockan 1, sedan åkte vi in
till stan vid 18. Vi har fikat, lekt med Elin, babblat om
allt mellan himmel och jord. Trotts att det var jätte längesedan
vi såga och umgicks varje dag så känns det inte som att det
har gått en dags sedan vi hade matte tillsammans med
Marianne i 8:an eller som att de ha gått mer än 7 år sedan
vi lekte på skolgården i Lidhult skolan. Bea är den
närmsta vännen jag haft, en av de få riktiga vänner
med. Hon har alltid funnits där och vi har alltid funkat ihop.
Hoppas verkligen att vi kommer umgås livet ut. <3

Nåja, nu är jag hemma iaf. Ätit, kollat TV
har jag också hunnit. Snart sovdags, ska
läsa lite teori sedan ska jag nana gott.



















2 år och 7 månader med Albin idag. <3


 -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D