20 januari 2011

Happy face!

God eftermiddag :)

Äntligen hemma efter en krävande dag.
Började med körlektion 10.40. Sedan skola.
Ska ha en till körlektion imorgon och en om ngn vecka
sen ska jag ha mitt teoriprov den 1 Februari
och min uppkörning den 7 Februari, dan innan
min födelsedag! Hoppas så verkligen att jag klarar
det och inte behöver göra om osv. Så jag ska rå
plugga teorin och köra massor med mamma
och pappa tills det är dags. :'D

Åh jag känner mig så glad att det närmar sig så. :D
Imorgon åker vi hem till mamma och pappa
på lördag firar vi Emma och David hemma hos dem i Hylte.
David blir 20 och Emma 21. På söndag fyller pappa år
och då ska vi fira honom hemma.

Kommer bli en fin helg. :)

Gammal bild på mig och pappa. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D