28 juli 2011

Nöjd chej!

Idag har jag och mina två syskon varit i Ullared - gekås.
Eftersom att ingen av dem är 18 eller har körkort så var
det såklart jag som körde dit och hem, lite tröttare på det sistnämnda.
Fick med mig många fina saker hem iaf och jag har fångat allt på bild utom mina
tuggummin, en påse med nötter och en "sak" man sätter toalettpappret på ist för att
ställa hela toapappersrullepaketet på toan.

 
 Två nya iphoneskal, ed hardy och Juici couture (älskar deras parfymer)

ansiktsrengöring!

Skylt för Lucifer. ;)
Strumpbyxor

Hårprodukter!

Hårnålar, spännen och "raksak" till ögonbrynen.
Katt mjölk till Jenova och godis till Jenova & Lucifer.

Hello Kitty magneter

Ladyshave!
Hårfärg för 38kr!!!! borste och kammar.


Nemi bok och söta klistermärken.

Söt tröja. 69kr

T-shirt från pojkavdelningen, (hittar alltid ngt där) Hade en sådan här för jätte längesedan
som jag också köpt på pojkavdelningen på Gekås men den är liten och sönder.
Så en ny passade perfekt! :)

Vet inte varför denna bilden lägger sig på sne,
den är jobbig, BLAAAH!!!!!
Tre böcker iaf.! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D