08 augusti 2011

ZITA < 3



















Älskar dig så mycket min vackra fina Zita. Vad ska vi nu göra utan dig?
Hur ska något någonsin kunna bli bra? Inget kommer bli som förr igen.
Att se dig gå ut genom dörren och veta att du aldrig mer kommer komma in igen
gör fruktansvärt ont. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Önskar att du blev bra
igen och att du var ditt gamla glada jag igen, att se dig lida så krossar mitt hjärta.
Tack för alla år vi haft tillsammans och alla minnen du gett mig.
Din sista resa var till havet i Halmstad med oss alla och jag är glad att du följde med
så att du fick en sista fin resa i värmen och fick bada som du brukade älska. <3
Tack för allt underbara ZITA <3

Godnatt min ängel, vår speciella majblomme hund. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D