25 november 2011

Köpte vecko revyn på ica med, nyss läst den med en liten tjuvstart på lördagsgodiset. Det är inte bara en sorgens dag idag. Jag och Albin har nämligen varit tillsammans i 3 år & 5 månader idag. Älskar dig min fina.♥ Dessutom skickade han en bild till mig idag när jag jobbade på sitt snygga nyklippta hår. Blev skit snyggt! Ibland tycker jag det är orättvist hur killar kan vara snygga utan att göra i princip någonting medan vi tjejer ofta fixar håret och kletar in 10kg smink i hela ansiktet och ändå inte är nöjda. är det rätt? Ibland kan jag faktiskt känna mig lika snygg med gårdagens mascara och en slarvig tofs som när jag fixat håret och sminkat mig "ordentligt". Måste bli mer sådant! :)

1 kommentar:

  1. Min pojkvän säger alltid hur söt jag är när jag går runt i mina äckligaste myskläder och petar näsan..
    För vissa killar spelar inte sminket någon roll som tur är :)

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D