16 april 2012

Dagens smink




Blev inspierad av min Harley Davidson tröja idag. ;)
Orange och gul, med mitt nya rosa-oranga läppstift (Pink Brandy - 825 från Maxfactor)

Skulle egentligen opererat min tå idag men de ringde ifrån vårdcentralen och sa att det kommit in en akut patient så de fick flytta min tid tills imorgon. bläääh. Jag, mamma & Thea ska om en stund åka till Halmstad för att hämta möbler och grejer i lägenheten samt ikväll visa den för en tjej som är intresserad av att flytta in i den. 
______________________________________________

Tänkte även tillägna det här inlägget till en utav mina allra finaste och bästate vänner som fyller 21 år idag! Grattis till dig min fina Jennifer, sakar dig oerhört och hoppas vi ses snart! En miljon kramar och grattis hälsningar till dig. du får present utav mig när vi ses! :) pusss 

(Btw, passande att jag valde orange sminkning just på din födelsedag. ♥)

1 kommentar:

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D