13 april 2012

Har man tråkigt så har man

VAD HETER DU?
Ida

ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT?

hm, nä. dålig musik bara.

BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV?

haha, ja.

ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT?

Mina närmaste skulle säga choklad, så kör väl på det. ;)

 VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMNA SMS?

"Nja, vet inte!"

 VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN?

Markus

 BRUKAR DU GOOGLA?

haha, ja.

 HAR DU VARIT KÄR NÅGON GÅNG?

ja.

HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?

ja.

 HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?

det finns 5 kuddar i sängen nu och jag har två av dem.

HUR SVARAR DU I MOBILEN?

"hej det är ida" / "aa?"

VEM RINGDE DIG SENAST?

August

 BRUKAR DU KOMMA I TID?

ja, att komma försent är bland det värsta jag vet.

NÄR MÅR DU BRA?

när jag är omgiven av de människor jag tkr om och har choklad. ;)

 NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?

hmm.. igår tror jag.

 HUR KÄNNER DU DIG NU?

trött & glad.

ÄR DU SMART?

jag vill tro det iaf. :O

 HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?

ja

VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN?

te.

ÄR DU BLYG?

både ja & nej, inte lika mkt som förr men ibland inte alls.

 HAR DU KYSST EN FRÄMLING?

nej.

 VAD GÖR DU IMORGON?

är i unnaryd.


VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
säger väl samma sak som jag sagt de senaste 15 åren. "kokt potatis" ;)


VAD LÄNGTAR DU TILL?
ikväll


VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?
1992

SAMLAR DU PÅ NÅGOT?

saker


HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU?
ja

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR?

minns inte.


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
nej

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER?

nej

HAR DU NÅGON PIERCING?

ja, naveln och 7 i öronen, hade tre i underläppen, men tagit ur dem för ca 1 vecka sedan.


VILL DU GIFTA DIG?
ja

GILLAR DU ATT DANSA?

inte som nykter nej.


TYCKER DU OM SUSHI?
aldrig smakat.


BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:
ja

KNÄCKER DU DINA FINGRAR?

ungefär hela tiden.


SENASTE LÅTEN DU HÖRDE?
Just nu spelas "Apoptygma Berzerk - Incompatible"


KAN DU LAGA MAT?
ja

BLIR DU BRA PÅ KORT?

ja och nej.


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?
ringer ingen


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU?
ett jobb och choklad ;)

HAR DU SNYGGA SKOR?

ofc


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE?
"jo"

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?

ja den som är min hos mamma och pappa iaf.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT?

ja


TRE FAVORITFÄRGER?
svart, vit & lila

VAD ÄR KLOCKAN NU?

16.15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D