06 mars 2014

Vårtecken!

Första blomman i trädgården! Välkommen lilla krokus.


Jason var med ute i solen!

Det växer så det knakar i rabatterna! :)



Idag är en helt fantastisk vår dag med ca 7 pluss grader och SOL! Så himla underbart!
Så jag passade på att kliva ut i solen med Jason, kollade runt i rabatterna
hur det går för de små växterna och såg att en liten krokus redan slagit ut, så jag var
inte sen med att springa in efter kameran för att fånga det på bild! Tar vara de det fina
vädret vi har idag för jag ska snart åka och jobba (15.30-21).

-

Ja, det var ett tag sedan jag skrev sist. Hänt mycket under tiden jag varit borta.
Vi har flyttat, hunnit fira en hel del saker, så som jul, nyår, min födelsedag och att vi även
ska bli föräldrar i augusti! Något som vi ser fram emot så otroligt mycket! På måndag
ska vi på ultraljud, så då ska vi få se den lilla krabaten för första gången! :') Ska
bli så himla fantastiskt och spännande! :'D  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D